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中野暁
中野暁
その他の名前Satoshi Nakano
明治学院大学
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Customer segmentation with purchase channels and media touchpoints using single source panel data
S Nakano, FN Kondo
Journal of Retailing and Consumer Services 41, 142-152, 2018
1182018
Changes in the use of mobile devices during the crisis: Immediate response to the COVID-19 pandemic
S Katsumata, T Ichikohji, S Nakano, S Yamaguchi, F Ikuine
Computers in Human Behavior Reports 5, 100168, 2022
332022
Mobile-Carrier Churning Behavior Modeling Based on Customer Satisfaction
S Nakano, A Inoue, K Otsuka, T Kurosawa, M Iwashita, K Nishimatsu
2012 13th ACIS International Conference on Software Engineering, Artificial …, 2012
52012
Consumer Panic Buying: Understanding the Behavioral and Psychological Aspects
S Nakano, N Akamatsu, M Mizuno
International Journal of Marketing & Distribution 5 (2), 17-35, 2022
32022
Factors Influencing Consumers’ Online Grocery Shopping Under the New Normal
S Nakano
Studies in Computational Intelligence 1074, 59-75, 2022
32022
混合隠れマルコフモデルによるオンライン・オフラインチャネル選択行動のモデリング
中野暁, 近藤文代
オペレーションズ・リサーチ 63 (10), 635-646, 2018
32018
メディア利用時間における自己申告型調査と行動ログの乖離に関する研究
中野暁, 残間大地
行動計量学 44 (2), 129-140, 2017
22017
消費者のオンライン購買に関する時系列変化とその要因
中野暁, 近藤文代
行動計量学 46 (1), 19-31, 2019
12019
マルチデバイス同時利用環境下での消費者アクセス向上を目指した類型化と構造評価: シングルソースのメディア接触ログを用いた実証分析
中野暁, 近藤文代
Direct marketing review: Journal of the Academic Society of Direct Marketing …, 2017
12017
Customer demand concentration in online grocery retailing: Differences between online and physical store shopping baskets
S Nakano
Electronic Commerce Research and Applications 62, 101336, 2023
2023
小売業はパーソナライズド広告をいかに活用すべきか~ 信頼性が購買行動に果たす役割~
澁瀬雅彦, 中野暁
プロモーショナル・マーケティング研究 16, 26-45, 2023
2023
C42B-6 PB シェアはストアロイヤリティを高めるのか?―COVID-19 前後の日本市場における関係の変化―
川西建, 中野暁
日本行動計量学会大会抄録集 51, 268-271, 2023
2023
ウェブルーミングのメカニズム─ 情報探索と不確実低減の観点から─
中野暁
Direct Marketing Review 22, 21-42, 2023
2023
覇権・成熟・成長期におけるコミュニケーション・プラットフォームの競争戦略
一小路武安, 勝又壮太郎, 中野暁, 山口真一, 生稲史彦
組織科学 55 (3), 34-48, 2022
2022
キャッシュレス決済の普及に関する消費者視点による実証分析
中野暁, 山口真一, 駒崎幹拓
日経広告研究所報/日経広告研究所 [編] 56 (5), 66-73, 2022
2022
データ調査会社のプロが教える 統計のイロハとツボ
高山佳子, 中野暁
週刊東洋経済, 82-85, 2021
2021
Efficiency and Resistance to Extinction of Lottery-based Incentives in Human: Survey Response Behavior in 12-week Real-world Field Experiment
S Nakano, R Kato, M Takeuchi, T Hoshino
Institute for Economic Studies, Keio University, 2020-020, 2020
2020
人を集めることから学ぶ新しい広告コミュニケーション (第 5 回) 集まるデータを価値化しマーケティング活用する
中野暁
日経広告研究所報 54 (3), 64-67, 2020
2020
全数・実数型データで再考する地域性とテレビCM出稿
中野暁武村敦
日経広告研究所報 54 (2), 33-39, 2020
2020
マルチチャネル・マルチメディア環境下における消費者行動の横断的および縦断的実証研究
中野暁
筑波大学 (University of Tsukuba), 2019
2019
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論文 1–20