読み込んでいます...
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
年間引用数
重複した引用
次の論文は Scholar 内で結合されています。
結合された引用
は、最初の論文のみがカウントされます。
結合された引用
この [引用先] の件数には Scholar 内の次の論文への引用も含まれています。
*
が付いた論文は、プロフィール内の論文とは異なる場合があります。
共著者を追加
共著者
フォロー
この著者の新しい論文
この著者からの新しい引用
この著者の研究に関連する新しい論文
通知を受け取るメールアドレス
完了
プロフィール
マイ ライブラリ
統計情報
アラート
設定
ログイン
ログイン
自分のプロフィールを作成
引用先
すべて表示
すべて
2019 年以来
引用
8
1
h 指標
2
1
i10 指標
0
0
0
4
2
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
1
3
1
2
1
共著者
Joyce S R Yee
Professor of Design and Social Innovation, School of Design, Northumbria University
確認したメール アドレス: northumbria.ac.uk
フォロー
Elizabeth MacLarty
Northumbria university
school of design
確認したメール アドレス: northumbria.ac.uk
Postgraduate design education
論文
引用先
共著者
タイトル
並べ替え
引用回数順
公開年順
タイトル順
引用先
引用先
年
The Design Postgraduate Journeyman: Mapping the relationship between design thinking and doing with skills acquisition for skilful practice
R Young, K McKelvey, L MacLarty
4
2009
DESIGN AS A FUNCTIONAL LEADER: A case study of Philips to investigate the potential of design as a leading functional discipline
M Aftab, R Young, L MacLarty
2
2013
Enabling a community of practice: Fostering social learning between designers and design managers at postgraduate level
J Yee, L MacLarty
2
2010
Improving the Relevance of Taught Postgraduate Design Education at a UK University by Correlation with the Global Professional Context.
L MacLarty, M Aftab
2015
How can Design be established as a leading functional discipline at a strategic level in a multinational industry to drive a successful innovation?
M Aftab, R Young, L MacLarty
2012
An investigation into the relationship of action research to strategy
L MacLarty, S English
Design Management Institute
, 2012
2012
Feeding the three headed monster of Higher Education
L MacLarty, S English
2010
A postgraduate design learning experience: understanding the effects of community, cultural and contextual environment
L MacLarty, S English
2010
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–8
さらに表示
プライバシー
規約
ヘルプ
Google Scholar について
ヘルプを検索