読み込んでいます...
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
年間引用数
重複した引用
次の論文は Scholar 内で結合されています。
結合された引用
は、最初の論文のみがカウントされます。
結合された引用
この [引用先] の件数には Scholar 内の次の論文への引用も含まれています。
*
が付いた論文は、プロフィール内の論文とは異なる場合があります。
共著者を追加
共著者
フォロー
この著者の新しい論文
この著者からの新しい引用
この著者の研究に関連する新しい論文
通知を受け取るメールアドレス
完了
プロフィール
マイ ライブラリ
統計情報
アラート
設定
ログイン
ログイン
自分のプロフィールを作成
引用先
すべて
2019 年以来
引用
30
30
h 指標
3
3
i10 指標
1
1
0
16
8
2021
2022
2023
2024
2
8
15
5
オープン アクセス
すべて表示
すべて表示
2 件の論文
0 件の論文
利用可能
利用不可
助成機関の要件に基づく
フォロー
Sofia Pais Cerqueira
LNEC
確認したメール アドレス: lnec.pt
Data mining
Spatio temporal data
Data visualization
Machine learning
論文
引用先
オープン アクセス
タイトル
並べ替え
引用回数順
公開年順
タイトル順
引用先
引用先
年
Inference of dynamic origin–destination matrices with trip and transfer status from individual smart card data
S Cerqueira, E Arsenio, R Henriques
European Transport Research Review 14 (1), 42
, 2022
15
2022
On how to incorporate public sources of situational context in descriptive and predictive models of traffic data
S Cerqueira, E Arsenio, R Henriques
European transport research review 13, 1-22
, 2021
9
2021
Is there any best practice principles to estimate bus alighting passengers from incomplete smart card transactions?
S Cerqueira, E Arsenio, R Henriques
Transportation Research Procedia 72, 3395-3402
, 2023
5
2023
INFERENCE OF DIFFERENTIAL ORIGIN-DESTINATION MATRICES TO ASSESS THE SPATIO-TEMPORAL ATTRACTIVENESS OF PUBLIC TRANSPORT IN RELATION TO CAR TRAVEL: A CASE STUDY IN THE CITY OF LISBON
S Cerqueira, E Arsénio, R Henriques
1
Moving from classical towards machine learning stances for bus passengers’ alighting estimation: A comparison of state-of-the-art approaches in the city of Lisbon
S Cerqueira, E Arsenio, J Barateiro, R Henriques
Transportation Engineering 16, 100239
, 2024
2024
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–5
さらに表示
プライバシー
規約
ヘルプ
Google Scholar について
ヘルプを検索