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共著者
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson School確認したメール アドレス: anderson.ucla.edu
- Stephen A. SpillerAssociate Professor of Marketing and Behavioral Decision Making, UCLA Anderson School of Management確認したメール アドレス: anderson.ucla.edu
- Paul SmeetsProfessor of Philanthropy and Sustainable Finance, University of Amsterdam確認したメール アドレス: uva.nl
- Jon Michael JachimowiczHarvard Business School確認したメール アドレス: hbs.edu
- Emma LevineThe University of Chicago確認したメール アドレス: chicagobooth.edu
- Matthew J. LupoliMonash University確認したメール アドレス: monash.edu
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell University確認したメール アドレス: cornell.edu
- Cassie MogilnerUniversity of California, Los Angeles確認したメール アドレス: anderson.ucla.edu
- Joe GladstoneCU Boulder, Leeds School of Business確認したメール アドレス: colorado.edu
- Adam GalinskyColumbia Business Schoool, Columbia University確認したメール アドレス: columbia.edu
- Alexander F. WagnerUniversity of Zurich and Swiss Finance Institute確認したメール アドレス: df.uzh.ch
- Abigail B. SussmanUniversity of Chicago Booth School of Business確認したメール アドレス: chicagobooth.edu
- Ashley WhillansAssistant Professor確認したメール アドレス: hbs.edu
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Adam Eric Greenberg
Assistant Professor of Marketing, Bocconi University
確認したメール アドレス: unibocconi.it - ホームページ