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Michimasa Inaba
Title
Cited by
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Year
The dialogue breakdown detection challenge: Task description, datasets, and evaluation metrics
R Higashinaka, K Funakoshi, Y Kobayashi, M Inaba
Proceedings of the Tenth International Conference on Language Resources and …, 2016
1032016
Overview of the dialogue breakdown detection challenge 4
R Higashinaka, LF D’Haro, B Abu Shawar, RE Banchs, K Funakoshi, ...
Increasing Naturalness and Flexibility in Spoken Dialogue Interaction: 10th …, 2021
892021
Overview of the sixth dialog system technology challenge: DSTC6
C Hori, J Perez, R Higashinaka, T Hori, YL Boureau, M Inaba, ...
Computer Speech & Language 55, 1-25, 2019
652019
Twitter を用いた非タスク指向型対話システムのための発話候補文獲得
稲葉通将, 神園彩香, 高橋健一
人工知能学会論文誌 29 (1), 21-31, 2014
542014
対話システムライブコンペティション 3
東中竜一郎, 船越孝太郎, 高橋哲朗, 稲葉通将, 角森唯子, 赤間怜奈, ...
人工知能学会研究会資料 言語・音声理解と対話処理研究会 90 回 (2020/11), 23, 2020
42*2020
人狼知能プロジェクト (< 特集> エンターテイメントにおける AI)
片上大輔, 鳥海不二夫, 大澤博隆, 稲葉通将, 篠田孝祐, 松原仁
人工知能 30 (1), 65-73, 2015
362015
Neural utterance ranking model for conversational dialogue systems
M Inaba, K Takahashi
Proceedings of the 17th Annual Meeting of the Special Interest Group on …, 2016
352016
人狼知能 だます・見破る・説得する人工知能
鳥海不二夫, 片上大輔, 大澤博隆, 稲葉通将, 篠田孝祐
(No Title), 2016
302016
対話破綻検出チャレンジ
東中竜一郎, 船越孝太郎, 小林優佳, 稲葉通将
人工知能学会研究会資料 言語・音声理解と対話処理研究会 75 回 (2015/10), 07, 2015
282015
AI wolf contest—development of game AI using collective intelligence—
F Toriumi, H Osawa, M Inaba, D Katagami, K Shinoda, H Matsubara
Computer Games: 5th Workshop on Computer Games, CGW 2016, and 5th Workshop …, 2017
252017
Dialogue system live competition: identifying problems with dialogue systems through live event
R Higashinaka, K Funakoshi, M Inaba, Y Tsunomori, T Takahashi, ...
Increasing Naturalness and Flexibility in Spoken Dialogue Interaction: 10th …, 2021
242021
対話破綻検出チャレンジ (2)(第 7 回対話システムシンポジウム)
東中竜一郎, 船越孝太郎, 稲葉通将, 荒瀬由紀, 角森唯子
言語・音声理解と対話処理研究会 78, 64-69, 2016
22*2016
Werewolf game modeling using action probabilities based on play log analysis
Y Hirata, M Inaba, K Takahashi, F Toriumi, H Osawa, D Katagami, ...
Computers and Games: 9th International Conference, CG 2016, Leiden, The …, 2016
222016
Python でつくる対話システム
東中竜一郎, 稲葉通将, 水上雅博
株式会社 オーム社, 2020
212020
Constructing a human-like agent for the werewolf game using a psychological model based multiple perspectives
N Nakamura, M Inaba, K Takahashi, F Toriumi, H Osawa, D Katagami, ...
2016 IEEE Symposium Series on Computational Intelligence (SSCI), 1-8, 2016
212016
Investigation of the effects of nonverbal information on werewolf
D Katagami, S Takaku, M Inaba, H Osawa, K Shinoda, J Nishino, ...
2014 IEEE International Conference on Fuzzy Systems (FUZZ-IEEE), 982-987, 2014
202014
人狼知能大会における統計分析と SVM を用いた人狼推定を行うエージェントの設計
梶原健吾, 鳥海不二夫, 稲葉通将, 大澤博隆, 片上大輔, 篠田孝祐, ...
人工知能学会全国大会論文集 第 30 回 (2016), 2F41-2F41, 2016
192016
雑談ばかりしてると殺される-人狼 BBS におけるプレイヤーの発言傾向と意思決定・勝敗の分析
稲葉通将, 大畠菜央実, 鳥海不二夫, 高橋健一
JAWS 2013, 2013
172013
非タスク指向型対話エージェントのための統計的応答手法
稲葉通将, 平井尚樹, 鳥海不二夫, 石井健一郎
電子情報通信学会論文誌 D 95 (6), 1390-1400, 2012
172012
人狼ゲームデータの統計的分析
稲葉通将, 鳥海不二夫, 高橋健一
ゲームプログラミングワークショップ 2012 論文集 2012 (6), 144-147, 2012
162012
The system can't perform the operation now. Try again later.
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