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Michimasa Inaba
Title
Cited by
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Year
The dialogue breakdown detection challenge: Task description, datasets, and evaluation metrics
R Higashinaka, K Funakoshi, Y Kobayashi, M Inaba
Proceedings of the Tenth International Conference on Language Resources and …, 2016
782016
Overview of the dialogue breakdown detection challenge 4
R Higashinaka, LF D’Haro, B Abu Shawar, RE Banchs, K Funakoshi, ...
Increasing Naturalness and Flexibility in Spoken Dialogue Interaction, 403-417, 2021
682021
Twitter を用いた非タスク指向型対話システムのための発話候補文獲得
稲葉通将, 神園彩香, 高橋健一
人工知能学会論文誌 29 (1), 21-31, 2014
522014
Overview of the sixth dialog system technology challenge: DSTC6
C Hori, J Perez, R Higashinaka, T Hori, YL Boureau, M Inaba, ...
Computer Speech & Language 55, 1-25, 2019
472019
Neural utterance ranking model for conversational dialogue systems
M Inaba, K Takahashi
Proceedings of the 17th Annual Meeting of the Special Interest Group on …, 2016
312016
人狼知能プロジェクト (< 特集> エンターテイメントにおける AI)
片上大輔, 鳥海不二夫, 大澤博隆, 稲葉通将, 篠田孝祐, 松原仁
人工知能 30 (1), 65-73, 2015
292015
人狼知能: だます・見破る・說得する人工知能
鳥海不二夫, 片上大輔, 大澤博隆, 稲葉通将, 篠田孝祐, 狩野芳伸
Morikita Shuppan, 2016
242016
対話破綻検出チャレンジ
東中竜一郎, 船越孝太郎, 小林優佳, 稲葉通将
人工知能学会研究会資料 言語・音声理解と対話処理研究会 75 回, 07, 2015
242015
AI wolf contest—development of game AI using collective intelligence—
F Toriumi, H Osawa, M Inaba, D Katagami, K Shinoda, H Matsubara
Computer Games, 101-115, 2016
192016
Investigation of the effects of nonverbal information on werewolf
D Katagami, S Takaku, M Inaba, H Osawa, K Shinoda, J Nishino, ...
2014 IEEE International Conference on Fuzzy Systems (FUZZ-IEEE), 982-987, 2014
192014
Werewolf game modeling using action probabilities based on play log analysis
Y Hirata, M Inaba, K Takahashi, F Toriumi, H Osawa, D Katagami, ...
International Conference on Computers and Games, 103-114, 2016
182016
人狼知能大会における統計分析と SVM を用いた人狼推定を行うエージェントの設計
梶原健吾, 鳥海不二夫, 稲葉通将, 大澤博隆, 片上大輔, 篠田孝祐, ...
人工知能学会全国大会論文集 第 30 回 (2016), 2F41-2F41, 2016
172016
非タスク指向型対話エージェントのための統計的応答手法
稲葉通将, 平井尚樹, 鳥海不二夫, 石井健一郎
電子情報通信学会論文誌 D 95 (6), 1390-1400, 2012
162012
雑談ばかりしてると殺される-人狼 BBS におけるプレイヤーの発言傾向と意思決定・勝敗の分析
稲葉通将, 大畠菜央実, 鳥海不二夫, 高橋健一
JAWS 2013, 2013
152013
人狼ゲームデータの統計的分析
稲葉通将, 鳥海不二夫, 高橋健一
ゲームプログラミングワークショップ 2012 論文集 2012 (6), 144-147, 2012
152012
Constructing a human-like agent for the werewolf game using a psychological model based multiple perspectives
N Nakamura, M Inaba, K Takahashi, F Toriumi, H Osawa, D Katagami, ...
2016 IEEE Symposium Series on Computational Intelligence (SSCI), 1-8, 2016
132016
Candidate utterance acquisition method for non-task-oriented dialogue systems from twitter
M Inaba, S Kamizono, K Takahashi
Transactions of the Japanese Society for Artificial Intelligence 29 (1), 2014
132014
Python でつくる対話システム
東中竜一郎, 稲葉通将, 水上雅博
株式会社 オーム社, 2020
122020
対話システムライブコンペティション 2
東中竜一郎, 船越孝太郎, 稲葉通将, 角森唯子, 高橋哲朗, 赤間怜奈, ...
人工知能学会研究会資料 言語・音声理解と対話処理研究会 87 回, 09, 2019
12*2019
Strategy selection by reinforcement learning for multi-car elevator systems
M Ikuta, K Takahashi, M Inaba
2013 IEEE International Conference on Systems, Man, and Cybernetics, 2479-2484, 2013
122013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20