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Megumi Aibara
Megumi Aibara
日本大学
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Title
Cited by
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Year
Design and implementation of serious games for training and education
M Furuichi, M Aibara, K Yanagisawa
2014 UKACC International Conference on Control (CONTROL), 691-695, 2014
212014
A crowdsourcing platform for constructing accessibility maps supporting multiple participation modes
A Miyata, K Okugawa, Y Yamato, T Maeda, Y Murayama, M Aibara, ...
Extended Abstracts of the 2021 CHI Conference on Human Factors in Computing …, 2021
172021
A challenge of developing serious games to raise the awareness of cybersecurity issues
M Furuichi, M Aibara
Proceedings of DiGRA 2019 Conference: Game, Play and the Emerging Ludo-Mix, 2019
122019
The walking and running control of a human musculoskeletal model using a low-power consumption hardware central pattern generator model
K Takeda, M Hayakawa, M Ishibashi, M Ishihara, T Ishihama, M Aibara, ...
International Journal of Advanced Robotic Systems 19 (1), 17298806221080633, 2022
72022
Lessons learned from serious game jams Organized by DiGRA Japan
M Aibara, S Kawakami, F Masakazu
62020
Mandibular premolar identification system based on a deep learning model
Y Igarashi, S Kondo, S Kida, M Aibara, M Kaneko, F Uchikoba
Journal of Oral Biosciences 64 (3), 321-328, 2022
42022
ARCS 改良動機付けモデルの提案及びシリアスゲーム型学習用教材構築法への応用
粟飯原萌, 杉沼浩司, 古市昌一
デジタルゲーム学研究 9 (2), 15-29, 2017
42017
Pulse-type hardware neural network mimicking spinal cord function
M Hayakawa, K Takeda, M Ishibashi, K Tanami, M Aibara, M Kaneko, ...
Artificial Life and Robotics 26 (4), 450-456, 2021
32021
The control of bipedal gait transitions by pulse-type hardware neural networks that mimic the CPG model based on muscle synergy
K Takeda, M Hayakawa, M Ishibashi, K Tanami, M Aibara, M Kaneko, ...
Proceedings of 26th international symposium on artificial life and robotics 21, 2021
32021
ゲーミフィケーションを用いたバリア検出のための歩行データ収集システム
大和佑輝, 奥川和希, 呉健朗, 粟飯原萌, 古市昌一, 宮田章裕
日本バーチャルリアリティ学会論文誌 25 (1), 12-20, 2020
32020
Generation and switching of human gait control signals by hardware CPG model mimicking the brainstem spinal projection system
K Takeda, M Ishibashi, T Ishihama, M Aibara, M Kaneko, F Uchikoba
IEEJ Transactions on Electronics, Information and Systems 143 (1), 13-23, 2023
22023
経験と知識の家族間シェアを促進するライフヒストリ支援システム
進士多佳子, 粟飯原萌, 古市昌一, 丸山久美子
情報処理学会論文誌デジタルプラクティス (TDP) 3 (4), 39-50, 2022
22022
Serious Game Jam Operation Manual: Prototype Development and Evaluation
M Aibara, S Kawakami, M Furuichi
Proceedings of DiGRA 2022 Conference: Bringing Worlds Together, 2022
22022
シリアスゲームジャムの継続的実施に基づく運営指針の提案
粟飯原 萌, 川上 智古市 昌一
日本デジタルゲーム学会 14 (2), 22-32, 2022
22022
Application of a deep learning artificial intelligence system for individual tooth identification
Y Igarashi, S Kondo, M Kaneko, M Aibara, F Uchikoba
International Journal of Oral-Medical Sciences 20 (2), 98-108, 2021
22021
組織内で交わすメッセージ数による組織活性度定量化法
倉川清志, 粟飯原萌, 古市昌一
第 19 回情報科学技術フォーラム予稿集, M-004 4, 87-88, 2020
22020
軽運動の導入による暗記型学習支援シリアスゲームの試作と初期評価
鈴木雄次郎, 江袋天亮, 小林篤史, 粟飯原萌, 古市昌一
第 78 回全国大会講演論文集 2016 (1), 739-740, 2016
22016
子供向け電子絵本における集中力持続のためのインタフェースの開発と初期評価
粟飯原萌, 菅原祐人, 武田智裕
電子情報通信学会技術研究報告= IEICE technical report: 信学技報 112 (66), 35-38, 2012
22012
子供向け電子絵本における集中力持続のためのマルチモーダル・インターフェースの提案
粟飯原萌, 小林貴之, 村上雄太郎, 菅原祐人, 花村成慶, 武田智裕, ...
第 73 回全国大会講演論文集 2011 (1), 307-308, 2011
22011
複数ユーザ認識機能を備えたテーブルトップ型 HMI の協調型音楽制作への応用法の提案と評価
花村成慶, 武田智裕, 菅原祐人, 粟飯原萌, 志甫侑紀, 古市昌一
第 73 回全国大会講演論文集 2011 (1), 309-310, 2011
22011
The system can't perform the operation now. Try again later.
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