Kazuhito Yamato
Kazuhito Yamato
School of Languages and Communication, Kobe University
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引用先
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Japanese EFL learners' pragmatic awareness through the looking glass of motivational profiles
K Tagashira, K Yamato, T Isoda
JALT Journal 33 (1), 5-26, 2011
282011
Boundary and prominence perception by Japanese learners of English: A preliminary study
G Pinter, S Mizuguchi, K Yamato
音韻研究, 59-66, 2014
72014
英語教育学モノグラフ-19-英語の発音指導
川島浩勝, 田中祐治, 山川健一
英語教育 48 (9), 48-65, 1999
61999
Pragmatic awareness of Japanese EFL learners in relation to individual difference factors: A cluster analytic approach
K Yamato, K Tagashira, T Isoda
Pragmatics and language learning 13, 245-265, 2013
52013
Realisation of illocutionary force through English intonation by Japanese EFL speakers
K Yamato
Prospect 19 (3), 56-73, 2004
5*2004
構造方程式モデリングによる高校生の言語学習方略使用と言語学習達成の分析: SILL で得られたデータのより適切な分析と結果の提示方法の提案
前田啓朗, 大和知史
Language Laboratory 37, 143-162, 2000
42000
英語発音における明瞭性: 再考
大和知史
明石工業高等専門学校研究紀要 46, A143-A149, 2003
32003
日本語を活用した英語プロソディ指導
軽尾弥々, 磯田貴道, 大和知史
神戸大学国際コミュニケーションセンター論集 14, 14-23, 2018
22018
Errors in English spoken word recognition: effects of word frequency, familiarity, and phoneme structure
Y YAMAUCHI, K YAMATO, S KIDA
ARELE: Annual Review of English Language Education in Japan 27, 125-136, 2016
22016
英語プロソディ指導のミニマムエッセンシャルズ—「3 つの原則」 の開発プロセスから—
磯田貴道, 大和知史
神戸大学国際コミュニケーションセンター論集, 1-11, 2018
12018
プロソディ指導の実践: ハミングで音節感覚をつかむ
軽尾弥々, 大和知史
神戸大学国際コミュニケーションセンター論集, 65-75, 2017
12017
L2 speech研究における発音の「明瞭性」の取り扱い. ―明瞭な評定のために―
大和知史
外国語教育メディア学会(LET) 関西支部 メソドロジー研究部会 2011年度報告論集, 41-49, 2012
12012
復唱を用いた発音指導による分節音/r/,/l/への効果: シャドーイングとリピーティングの比較から
西田裕太郎, 大和知史
神戸大学国際コミュニケーションセンター論集 7, 37-50, 2010
12010
Validating David Brazil's theory of Discourse Intonation for intonation teaching
K Yamato
ARELE: annual review of English language education in Japan 11, 91-100, 2000
12000
Native Speaker Reactions to Japanese EFL Learners' Speech, Looking at Intonation as an Intention Conveyor: A Pilot Study
K Yamato
JACET Bulletin, 91-104, 2000
1*2000
イントネーション指導における指導項目の検討
大和知史, ヤマトカズヒト
中国地区英語教育学会研究紀要: CASELE research bulletin, 11-20, 2000
12000
発音指導と他技能との統合―thought group の指導を通して―
大和知史, 磯田貴道
神戸大学国際コミュニケーションセンター論集, 25-36, 2020
2020
英語プロソディ指導のミニマムエッセンシャルズ
大和知史
KELES ジャーナル 5, 48-54, 2020
2020
メディア研究部門年次報告 2017
加藤雅之, 柏木治美, 保田幸子, 大和知史, 田中利枝, 鳴海千春
神戸大学国際コミュニケーションセンター論集, 69-79, 2017
2017
Perception of Accented Speeches by Japanese EFL Learners and its Relationship with Processing Difficulty
K HASHIMOTO, T TAKEYAMA, K YAMATO
教科教育学論集, 45-50, 2017
2017
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論文 1–20