Japanese EFL learners' pragmatic awareness through the looking glass of motivational profiles K Tagashira, K Yamato, T Isoda JALT Journal 33 (1), 5-26, 2011 | 49 | 2011 |
Pragmatic awareness of Japanese EFL learners in relation to individual difference factors: A cluster analytic approach K Yamato, K Tagashira, T Isoda Pragmatics and language learning 13, 245-265, 2013 | 11 | 2013 |
Boundary and prominence perception by Japanese learners of English: A preliminary study G Pinter, S Mizuguchi, K Yamato 音韻研究/日本音韻論学会 編, 59-66, 2014 | 7 | 2014 |
Realisation of illocutionary force through English intonation by Japanese EFL speakers K Yamato Prospect 19 (3), 56-73, 2004 | 5* | 2004 |
構造方程式モデリングによる高校生の言語学習方略使用と言語学習達成の分析: SILL で得られたデータのより適切な分析と結果の提示方法の提案 前田啓朗, 大和知史 Language Laboratory 37, 143-162, 2000 | 5 | 2000 |
英語教育学モノグラフー 19-英語の発音指導 川島浩勝, 田中祐治, 山川健一 英語教育= The English teachers' magazine/『英語教育』 編集部 編 48 (9), 48-65, 1999 | 5 | 1999 |
英語発音における明瞭性: 再考 大和知史 明石工業高等専門学校研究紀要 46, A143-A149, 2003 | 4 | 2003 |
Errors in English spoken word recognition: Effects of word frequency, familiarity, and phoneme structure Y YAMAUCHI, K YAMATO, S KIDA ARELE: Annual Review of English Language Education in Japan 27, 125-136, 2016 | 3 | 2016 |
L2 speech研究における発音の「明瞭性」の取り扱い. ―明瞭な評定のために― 大和知史 外国語教育メディア学会(LET) 関西支部 メソドロジー研究部会 2011年度報告論集, 41-49, 2012 | 3 | 2012 |
Validating David Brazil's theory of Discourse Intonation for intonation teaching K Yamato ARELE: annual review of English language education in Japan 11, 91-100, 2000 | 3 | 2000 |
英語プロソディ指導のミニマムエッセンシャルズ:「3 つの原則」 の開発プロセスから 磯田貴道, 大和知史 神戸大学国際コミュニケーションセンター論集 15, 1-11, 2018 | 2 | 2018 |
日本語を活用した英語プロソディ指導 軽尾弥々, 磯田貴道, 大和知史 神戸大学国際コミュニケーションセンター論集 14, 14-23, 2017 | 2 | 2017 |
「英語のプロソディ指導における 3 つの原則」 の提案とその理論的基盤 大和知史 柳瀬陽介・西原貴之 (編)『言葉で広がる知性と感性の世界—英語・英語教育の新地平を探る …, 2016 | 2 | 2016 |
Perception of accented speeches by Japanese EFL learners and its relationship with processing difficulty K HASHIMOTO, T TAKEYAMA, K YAMATO 教科教育学論集 (eISSN 2436-4096) 16, 45-50, 2017 | 1 | 2017 |
プロソディ指導の実践: ハミングで音節感覚をつかむ 軽尾弥々, 大和知史 神戸大学国際コミュニケーションセンター論集, 65-75, 2017 | 1 | 2017 |
復唱を用いた発音指導による分節音/r/,/l/への効果: シャドーイングとリピーティングの比較から 西田裕太郎, 大和知史 神戸大学国際コミュニケーションセンター論集 7, 37-50, 2010 | 1 | 2010 |
イントネーション指導における指導項目の検討 大和知史, ヤマトカズヒト 中国地区英語教育学会研究紀要: CASELE research bulletin, 11-20, 2000 | 1 | 2000 |
プロソディを重視した英語音声指導入門: 指導の枠組と教科書の活用法 大和知史, 磯田貴道 Keisuisha, 2023 | | 2023 |
L2 speech 研究における発音の 「明瞭性」 の取り扱い―明瞭な評定のために― K Yamato OSF Preprints, 2022 | | 2022 |
核配置を重視したイントネーション指導: 教科書を活用した統合的指導 大和知史, 磯田貴道 神戸大学国際コミュニケーションセンター論集 17, 59-74, 2021 | | 2021 |