User-generated versus designer-generated products: A performance assessment at Muji H Nishikawa, M Schreier, S Ogawa International Journal of Research in Marketing 30 (2), 160-167, 2013 | 308 | 2013 |
The value of marketing crowdsourced new products as such: Evidence from two randomized field experiments H Nishikawa, M Schreier, C Fuchs, S Ogawa Journal of Marketing Research 54 (4), 525-539, 2017 | 152 | 2017 |
Intra-organizational communication and its consequences M Suzuki, N Ando, H Nishikawa Management Decision 57 (1), 71-85, 2018 | 25 | 2018 |
ユビキタスネット社会における製品開発: ユーザー起動法と開発成果 小川進, 西川英彦 流通研究 8 (3), 49-64, 2006 | 25 | 2006 |
多様性のマネジメント~ 無印良品のクラウドソーシング~ 西川英彦, 本條晴一郎 マーケティングジャーナル 30 (3), 35-49, 2011 | 13 | 2011 |
1からの商品企画 西川英彦, 廣田章光, 編著 碩学舎, 2012 | 12* | 2012 |
Recruitment of local human resources and its effect on foreign subsidiaries in Japan M Suzuki, N Ando, H Nishikawa Management Research Review 42 (8), 1014-1032, 2019 | 10 | 2019 |
コミュニケーション・ メディアとしての新製品開発プロセス 西川英彦 神戸大学, 2004 | 10 | 2004 |
新しい公共・非営利のマーケティング: 関係性にもとづくマネジメント 水越康介, 西川英彦 (No Title), 2013 | 8 | 2013 |
1 からのデジタル・マーケティング 西川英彦 (No Title), 2019 | 6 | 2019 |
無印良品の経営学: 無印良品の誕生 西川英彦 一橋ビジネスレビュー 63, 148-163, 2015 | 6 | 2015 |
品揃え物概念の再考 西川英彦 一橋ビジネスレビュー, 84, 2006 | 6 | 2006 |
Discontinuity of required oral and literacy skills across job roles in achieving high work performance: An fsQCA approach M Suzuki, N Ando, H Nishikawa International Business Review 32 (4), 102072, 2023 | 5 | 2023 |
新製品開発クラウドソーシングがもたらす複合的成果 西川英彦 組織科学 54 (2), 4-15, 2020 | 5 | 2020 |
無印良品の経営学 (第 2 回) 無印良品の拡大 西川英彦 一橋ビジネスレビュー/一橋大学イノベーション研究センター 編 63 (2), 132-149, 2015 | 5 | 2015 |
REEXAMINING THE CLASSIFICATION OF MARKET LEARNING: A CASE STUDY OF 30 YEARS'HISTORY OF DIAPER WARS IN JAPAN H Nishikawa, M Yoshida Journal of International Business Research 9, 1, 2010 | 5 | 2010 |
ネット・コミュニティにおけるアバター効果の考察: 日韓アバターサイトの事例分析 西川英彦, 金雲鎬, 水越康介 立命館ビジネスジャーナル 4, 17-36, 2010 | 5 | 2010 |
アスクルのビジネス・システム--エージェント制による顧客開拓・管理 西川英彦 Business insight= 季刊ビジネス・インサイト: the journal for deeper insights into …, 2000 | 5 | 2000 |
Crowdsourcing at MUJI S Ogawa, H Nishikawa | 4 | 2016 |
Crowdsourced Products Sell Better When They're Marketed That Way. M Schreier, H Nishikawa, C Fuchs, S Ogawa Harvard Business Review, 2016 | 4 | 2016 |