フォロー
Hidehiko Nishikawa (西川 英彦)
Hidehiko Nishikawa (西川 英彦)
Hosei University (法政大学経営学部)
確認したメール アドレス: hosei.ac.jp - ホームページ
タイトル
引用先
引用先
User-generated versus designer-generated products: A performance assessment at Muji
H Nishikawa, M Schreier, S Ogawa
International Journal of Research in Marketing 30 (2), 160-167, 2013
2392013
The value of marketing crowdsourced new products as such: Evidence from two randomized field experiments
H Nishikawa, M Schreier, C Fuchs, S Ogawa
Journal of Marketing Research 54 (4), 525-539, 2017
992017
ユビキタスネット社会における製品開発: ユーザー起動法と開発成果
小川進, 西川英彦
流通研究 8 (3), 49-64, 2006
222006
Intra-organizational communication and its consequences
M Suzuki, N Ando, H Nishikawa
Management Decision, 2018
132018
多様性のマネジメント~ 無印良品のクラウドソーシング~
西川英彦, 本條晴一郎
マーケティングジャーナル 30 (3), 35-49, 2011
112011
コミュニケーション・メディアとしての新製品開発プロセス
西川英彦
神戸大学, 2004
92004
1からの商品企画
西川英彦, 廣田章光, 編著
碩学舎, 2012
72012
Recruitment of local human resources and its effect on foreign subsidiaries in Japan
M Suzuki, N Ando, H Nishikawa
Management Research Review 42 (8), 1014-1032, 2019
52019
REEXAMINING THE CLASSIFICATION OF MARKET LEARNING: A CASE STUDY OF 30 YEARS'HISTORY OF DIAPER WARS IN JAPAN
H Nishikawa, M Yoshida
Journal of International Business Research 9, 1, 2010
42010
ネット・コミュニティにおけるアバター効果の考察: 日韓アバターサイトの事例分析
西川英彦, 金雲鎬, 水越康介
立命館ビジネスジャーナル 4, 17-36, 2010
42010
アスクルのビジネス・システム--エージェント制による顧客開拓・管理
西川英彦
Business insight= 季刊ビジネス・インサイト: the journal for deeper insights into …, 2000
42000
新製品開発クラウドソーシングがもたらす複合的成果
西川英彦
組織科学 54 (2), 4-15, 2020
32020
A culture clash in international merger and acquisition: a case study
鈴木眞奈美, 西川英彦
多国籍企業研究, 147-164, 2014
32014
ネット・リテラシー:ソーシャルメディア利用の規定因
西川英彦, 岸谷和広, 水越康介, 金雲鎬
白桃書房, 2013
32013
ネット・コミュニティにおける創発的プロセス--コミュニケーションと仮想消費 (ネットコミュニティの可能性と将来像)
西川英彦
ネットコミュニティ白書 2009, 114-119, 2009
32009
品揃え物概念の再考
西川英彦
一橋ビジネスレビュー 54 (1), 84, 2006
32006
企業アバターの効果─ ローソンクルー♪ あきこちゃん─ 株式会社ローソン
白井明子, 西川英彦
マーケティングジャーナル 37 (2), 128-149, 2017
22017
ユーザー・イノベーション
西川英彦
マーケティングジャーナル 36 (4), 2-4, 2017
22017
Crowdsourcing at MUJI
S Ogawa, H Nishikawa
Revolutionizing innovation: users, communities, and open innovation, 2016
22016
無印良品の経営学 (第 2 回) 無印良品の拡大
西川英彦
一橋ビジネスレビュー 63 (2), 132-149, 2015
22015
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–20