フォロー
Hidehiko Nishikawa
Hidehiko Nishikawa
その他の名前西川 英彦
Hosei University (法政大学経営学部)
確認したメール アドレス: hosei.ac.jp - ホームページ
タイトル
引用先
引用先
User-generated versus designer-generated products: A performance assessment at Muji
H Nishikawa, M Schreier, S Ogawa
International Journal of Research in Marketing 30 (2), 160-167, 2013
3082013
The value of marketing crowdsourced new products as such: Evidence from two randomized field experiments
H Nishikawa, M Schreier, C Fuchs, S Ogawa
Journal of Marketing Research 54 (4), 525-539, 2017
1522017
Intra-organizational communication and its consequences
M Suzuki, N Ando, H Nishikawa
Management Decision 57 (1), 71-85, 2018
252018
ユビキタスネット社会における製品開発: ユーザー起動法と開発成果
小川進, 西川英彦
流通研究 8 (3), 49-64, 2006
252006
多様性のマネジメント~ 無印良品のクラウドソーシング~
西川英彦, 本條晴一郎
マーケティングジャーナル 30 (3), 35-49, 2011
132011
1からの商品企画
西川英彦, 廣田章光, 編著
碩学舎, 2012
12*2012
Recruitment of local human resources and its effect on foreign subsidiaries in Japan
M Suzuki, N Ando, H Nishikawa
Management Research Review 42 (8), 1014-1032, 2019
102019
コミュニケーション・ メディアとしての新製品開発プロセス
西川英彦
神戸大学, 2004
102004
新しい公共・非営利のマーケティング: 関係性にもとづくマネジメント
水越康介, 西川英彦
(No Title), 2013
82013
1 からのデジタル・マーケティング
西川英彦
(No Title), 2019
62019
無印良品の経営学: 無印良品の誕生
西川英彦
一橋ビジネスレビュー 63, 148-163, 2015
62015
品揃え物概念の再考
西川英彦
一橋ビジネスレビュー, 84, 2006
62006
Discontinuity of required oral and literacy skills across job roles in achieving high work performance: An fsQCA approach
M Suzuki, N Ando, H Nishikawa
International Business Review 32 (4), 102072, 2023
52023
新製品開発クラウドソーシングがもたらす複合的成果
西川英彦
組織科学 54 (2), 4-15, 2020
52020
無印良品の経営学 (第 2 回) 無印良品の拡大
西川英彦
一橋ビジネスレビュー/一橋大学イノベーション研究センター 編 63 (2), 132-149, 2015
52015
REEXAMINING THE CLASSIFICATION OF MARKET LEARNING: A CASE STUDY OF 30 YEARS'HISTORY OF DIAPER WARS IN JAPAN
H Nishikawa, M Yoshida
Journal of International Business Research 9, 1, 2010
52010
ネット・コミュニティにおけるアバター効果の考察: 日韓アバターサイトの事例分析
西川英彦, 金雲鎬, 水越康介
立命館ビジネスジャーナル 4, 17-36, 2010
52010
アスクルのビジネス・システム--エージェント制による顧客開拓・管理
西川英彦
Business insight= 季刊ビジネス・インサイト: the journal for deeper insights into …, 2000
52000
Crowdsourcing at MUJI
S Ogawa, H Nishikawa
42016
Crowdsourced Products Sell Better When They're Marketed That Way.
M Schreier, H Nishikawa, C Fuchs, S Ogawa
Harvard Business Review, 2016
42016
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–20