Explainable Model Fusion for Customer Journey Mapping K Okazaki, K Inoue Frontiers in Artificial Intelligence, 72, 2022 | 4 | 2022 |
Diagnosis of event sequences with LFIT T Ribeiro, M Folschette, M Magnin, K Okazaki, L Kuo-Yen, K Inoue International Conference on Inductive Logic Programming, 117-126, 2022 | 2 | 2022 |
Modeling trans-device content experience and knowledge development for detection of TV audiences K Okazaki, K Inoue 2017 IEEE 19th Conference on Business Informatics (CBI) 1, 53-61, 2017 | 2 | 2017 |
How Social Identity May Matter Most in Brand Crisis Management R Nararatwong, K Okazaki, H Okada, K Inoue 2014 IEEE Fourth International Conference on Big Data and Cloud Computing …, 2014 | 1 | 2014 |
Learning From Interpretation Transitions with Unknowns T Ribeiro, M Folschette, M Magnin, K Okazaki, KY Lo, A Roquilly, ... | | 2024 |
Data-driven Analysis of Domain Specificity for Explainable Session-based Recommendation System K Okazaki, T Ribeiro, KY Lo, J Sakuma, K Inoue 人工知能学会全国大会論文集 第 38 回 (2024), 2Q5IS104-2Q5IS104, 2024 | | 2024 |
国際放送コンテンツの潜在視聴層検出における帰納的分析方法 岡崎孝太郎 研究報告知能システム (ICS) 2014 (8), 1-8, 2014 | | 2014 |
スケールフリー・トポロジーにおける不染化を応用した減災評価方法. 岡崎孝太郎 情報処理学会研究報告. ICS,[知能と複雑系] 2014.9 (2014): 1-8., 2014 | | 2014 |
新聞広告の伝播力の精髄は 「ステージング」 効果にある--" パブリックモード" へのスイッチを生かす手法 岡崎孝太郎 日経広告手帖 49 (13), 10-13, 2005 | | 2005 |