フォロー
Kotaro Okazaki
Kotaro Okazaki
The Graduate University for Advanced Studies(SOKENDAI) School of Multidisciplinary Sciences Department of Informatics
確認したメール アドレス: sonar01.co.jp
タイトル
引用先
引用先
Explainable Model Fusion for Customer Journey Mapping
K Okazaki, K Inoue
Frontiers in Artificial Intelligence, 72, 2022
42022
Diagnosis of event sequences with LFIT
T Ribeiro, M Folschette, M Magnin, K Okazaki, L Kuo-Yen, K Inoue
International Conference on Inductive Logic Programming, 117-126, 2022
22022
Modeling trans-device content experience and knowledge development for detection of TV audiences
K Okazaki, K Inoue
2017 IEEE 19th Conference on Business Informatics (CBI) 1, 53-61, 2017
22017
How Social Identity May Matter Most in Brand Crisis Management
R Nararatwong, K Okazaki, H Okada, K Inoue
2014 IEEE Fourth International Conference on Big Data and Cloud Computing …, 2014
12014
Learning From Interpretation Transitions with Unknowns
T Ribeiro, M Folschette, M Magnin, K Okazaki, KY Lo, A Roquilly, ...
2024
Data-driven Analysis of Domain Specificity for Explainable Session-based Recommendation System
K Okazaki, T Ribeiro, KY Lo, J Sakuma, K Inoue
人工知能学会全国大会論文集 第 38 回 (2024), 2Q5IS104-2Q5IS104, 2024
2024
国際放送コンテンツの潜在視聴層検出における帰納的分析方法
岡崎孝太郎
研究報告知能システム (ICS) 2014 (8), 1-8, 2014
2014
スケールフリー・トポロジーにおける不染化を応用した減災評価方法.
岡崎孝太郎
情報処理学会研究報告. ICS,[知能と複雑系] 2014.9 (2014): 1-8., 2014
2014
新聞広告の伝播力の精髄は 「ステージング」 効果にある--" パブリックモード" へのスイッチを生かす手法
岡崎孝太郎
日経広告手帖 49 (13), 10-13, 2005
2005
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–9