An empirical study of generating texts for search engine advertising H Kamigaito, P Zhang, H Takamura, M Okumura Proceedings of the 2021 Conference of the North American Chapter of the …, 2021 | 13 | 2021 |
Japanese sentiment classification with stacked denoising auto-encoder using distributed word representation P Zhang, M Komachi Proceedings of the 29th Pacific Asia Conference on Language, Information and …, 2015 | 13 | 2015 |
Investigation on spray cyclic variations under idle operation of engine using optical diagnostics and statistical methods Y Zhou, W Qi, Y Zhang, P Zhang International Journal of Engine Research 22 (7), 2362-2374, 2021 | 8 | 2021 |
Natural language generation for advertising: A survey S Murakami, S Hoshino, P Zhang arXiv preprint arXiv:2306.12719, 2023 | 4 | 2023 |
インターネット広告におけるキーワードに基づく広告文の自動生成 脇本宏平, 川本峻頌, 張培楠 人工知能学会全国大会論文集 第 34 回 (2020), 4Rin170-4Rin170, 2020 | 4 | 2020 |
Policy Gradient Algorithms with Monte-Carlo Tree Search for Non-Markov Decision Processes T Morimura, K Ota, K Abe, P Zhang arXiv preprint arXiv:2206.01011, 2022 | 2 | 2022 |
FAST: Fast Annotation tool for SmarT devices S Kawamoto, Y Sawai, K Wakimoto, P Zhang Proceedings of the 2021 Conference on Empirical Methods in Natural Language …, 2021 | 2 | 2021 |
GPT-2 の転移学習によるキーワードを考慮した広告文生成 大曽根宏幸, 張培楠 人工知能学会全国大会論文集 第 35 回 (2021), 2D4OS7b03-2D4OS7b03, 2021 | 2 | 2021 |
Aspect-based Analysis of Advertising Appeals for Search Engine Advertising S Murakami, P Zhang, S Hoshino, H Kamigaito, H Takamura, M Okumura Proceedings of the 2022 Conference of the North American Chapter of the …, 2022 | 1 | 2022 |
自動生成された広告文の人手評価における評価指標と支援ツールの提案 澤井悠, 張培楠, 吉本暁文 人工知能学会全国大会論文集 第 34 回 (2020), 3Rin480-3Rin480, 2020 | 1 | 2020 |
EC サイトにおける商品タイトルからの商品名抽出 張培楠 人工知能学会全国大会論文集 第 33 回 (2019), 4Rin123-4Rin123, 2019 | 1 | 2019 |
Cross-lingual Transfer or Machine Translation? On Data Augmentation for Monolingual Semantic Textual Similarity S Hoshino, A Kato, S Murakami, P Zhang arXiv preprint arXiv:2403.05257, 2024 | | 2024 |
Generating Diverse and High-Quality Texts by Minimum Bayes Risk Decoding Y Jinnai, U Honda, T Morimura, P Zhang arXiv preprint arXiv:2401.05054, 2024 | | 2024 |
CAMERA: A Multimodal Dataset and Benchmark for Ad Text Generation M Mita, S Murakami, A Kato, P Zhang arXiv preprint arXiv:2309.12030, 2023 | | 2023 |
広告文自動生成に関する最近の研究動向 村上聡一朗, 星野翔, 張培楠 人工知能学会全国大会論文集 第 36 回 (2022), 1P5GS601-1P5GS601, 2022 | | 2022 |
FAST: スマートデバイス用の高速なアノテーションツール 川本峻頌, 澤井悠, 張培楠, 脇本宏平 人工知能学会全国大会論文集 第 35 回 (2021), 3H2GS9b04-3H2GS9b04, 2021 | | 2021 |
ウェブサービス事業者における研究開発インターン-株式会社サイバーエージェント 張培楠, 川本峻頌 研究報告ドキュメントコミュニケーション (DC) 2019 (7), 1-1, 2019 | | 2019 |
広告効果を報酬とした強化学習に基づく広告文の自動生成 上垣外英剛, 張培楠, 高村大也, 奥村学 WebDB Forum 2019 論文集 2019, 21-24, 2019 | | 2019 |
ACL2018 参加報告~ 会議概要および自然言語処理分野の動向~ 張培楠 電子情報通信学会技術研究報告; 信学技報 118 (210), 91-91, 2018 | | 2018 |
[依頼講演] ACL2018 参加報告-会議概要および自然言語処理分野の動向 張培楠 研究報告ドキュメントコミュニケーション (DC) 2018 (18), 1-1, 2018 | | 2018 |