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河野義広
河野義広
その他の名前Yoshihiro Kawano
東京情報大学
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A Proposal for a Personal Branding Support Service in Social Media Times.
Y Kawano, Y Obu
Journal of Contemporary Eastern Asia 12 (2), 2013
112013
Peer-to-peer networked field-type virtual environment by using AtoZ
T Yonekura, Y Kawano, D Hanawa
2004 International Conference on Cyberworlds, 241-248, 2004
112004
A personal branding for university students by practical use of social media
Y Kawano, Y Obu, Y Kishimoto, T Yamaguchi, E Nunohiro, T Yonekura
2012 15th International Conference on Network-Based Information Systems, 879-884, 2012
92012
An approach to the P2P type real-time network virtual ball-game with the mutual prediction protocol and AtoZ
Y Kawano, D Hanawa, T Yonekura
Trans. VRSJ 9 (2), 141-150, 2004
92004
Realization of avoidance of the critical case in P2P type virtual ball game by Count Down Protocol
Y Kawano, T Yonekura
IEICE Trans. on Information and Systems (Japanese Edition) 89 (10), 2219-2228, 2006
72006
A protocol for peer-to-peer multi-player networked virtual ball game
T Yonekura, Y Kawano
IEICE TRANSACTIONS on Information and Systems 88 (5), 926-937, 2005
72005
A proposal of learning feedback system for children to promote self-directed learning
Y Kawano, Y Kawano
Advances in Networked-Based Information Systems: The 24th International …, 2022
62022
A prototype of attention simulator on Twitter
Y Kawano, Y Kishimoto, T Yonekura
2011 14th International Conference on Network-Based Information Systems, 173-177, 2011
52011
Development of learning systems for children to promote self-directed choosing of learning tasks
Y Kawano, Y Kawano
International Journal of Mobile Computing and Multimedia Communications …, 2021
42021
An education of social media liter-acy to high school students in social media times
Y Kawano, T Miya, N Furuya, Y Obu
AROB 18, 2013, 2013
42013
On a serverless networked virtual ball game for multi-player
Y Kawano, T Yonekura
2005 International Conference on Cyberworlds (CW'05), 8 pp.-278, 2005
42005
相補予測と AtoZ (Allocated Topographical Zone) による P2P 塾ネットワーク仮想球技へのアプローチ (< 特集> サイバースペースと仮想都市)
河野義広, 塙大, 米倉達広
日本バーチャルリアリティ学会論文誌 9 (2), 141-150, 2004
42004
A proposal of children learning system to promote self-directed choosing of learning tasks and analysis of learning data in a programming classroom
Y Kawano, Y Kawano
Advances in Networked-Based Information Systems: The 23rd International …, 2021
32021
A Proposal of Distributed Autonomous Cooperative System about Exclusive Web Crawling for Cyber Security
Y Kawano, E Nunohiro
2016 19th International Conference on Network-Based Information Systems …, 2016
32016
千葉市花見川区魅力発信プロジェクト 「花見川どっと com!」 の運用体制作りと今後の展望
河野義広, カワノヨシヒロ
東京情報大学研究論集 18 (1), 35-44, 2014
22014
4 主要 SNS mixi, Twitter, Facebook の利用調査に基づく性質の相違点 (I-4 メディア・情報行動 (SNS) 1, セッション I, 自由報告)
樋口雄太郎, 河野義広
社会情報学会 (SSI) 学会大会研究発表論文集 2012, 97-100, 2012
22012
分散仮想環境のリアルタイム性に関する研究
河野義広
茨城大学, 2009
22009
Reconstruction of Self-Actualization Support Service Based on The 7 Habits
Y Kawano, Y Obu
2014 17th International Conference on Network-Based Information Systems, 600-605, 2014
12014
ソーシャルメディアの実践的活用を目指した情報リテラシー教育の運用と評価
河野義広
教育システム情報学会 2014 年度第 1 回研究会 (於放送大学), 2014
12014
Dead Reckoning を用いたリアルタイム Web ゲームの設計と評価
河野義広, 宮田昌廣, 塙大, 米倉達広
電子情報通信学会論文誌 D 91 (12), 2833-2843, 2008
12008
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–20