読み込んでいます...
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
年間引用数
重複した引用
次の論文は Scholar 内で結合されています。
結合された引用
は、最初の論文のみがカウントされます。
結合された引用
この [引用先] の件数には Scholar 内の次の論文への引用も含まれています。
*
が付いた論文は、プロフィール内の論文とは異なる場合があります。
共著者を追加
共著者
フォロー
この著者の新しい論文
この著者からの新しい引用
この著者の研究に関連する新しい論文
通知を受け取るメールアドレス
完了
プロフィール
マイ ライブラリ
統計情報
アラート
設定
ログイン
ログイン
自分のプロフィールを作成
引用先
すべて表示
すべて
2019 年以来
引用
90
21
h 指標
4
3
i10 指標
3
0
0
24
12
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
6
2
6
9
24
3
12
5
4
4
7
5
1
フォロー
Jennifer A. Schiller
SUNY-at Buffalo
確認したメール アドレス: buffalo.edu
literacy education
論文
引用先
タイトル
並べ替え
引用回数順
公開年順
タイトル順
引用先
引用先
年
“Who are you callin'expert?”: Using student narratives to redefine expertise and advocacy lower track science
R Yerrick, J Schiller, J Reisfeld
Journal of Research in Science Teaching 48 (1), 13-36
, 2011
42
2011
Supporting struggling readers and literacy clinicians through reflective video pedagogy
LE Shanahan, MB McVee, JA Schiller, EA Tynan, RL D’Abate, ...
Advanced literacy practices, 303-323
, 2013
28
2013
Ascribing legitimacy: Pre-service teachers construction of science teaching expertise in multiple communities
RK Yerrick, R Ambrose, J Schiller
The Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
, 2008
15
2008
Tutoring in a literacy center: an exploration of a struggling learner’s missed opportunities for substantial contributions
RL D’Abate, MB McVee, TW Rinker, JA Schiller
Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning 26 (5), 585-605
, 2018
5
2018
The Alchemy of Meaning-Making in a Summer Literacy Practicum: Using a Responsive Teaching Framework to Scaffold In-Service Teachers' Understandings of Inferential Read Aloud …
JA Schiller
State University of New York at Buffalo
, 2017
2017
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–5
さらに表示
プライバシー
規約
ヘルプ
Google Scholar について
ヘルプを検索