読み込んでいます...
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
年間引用数
重複した引用
次の論文は Scholar 内で結合されています。
結合された引用
は、最初の論文のみがカウントされます。
結合された引用
この [引用先] の件数には Scholar 内の次の論文への引用も含まれています。
*
が付いた論文は、プロフィール内の論文とは異なる場合があります。
共著者を追加
共著者
フォロー
この著者の新しい論文
この著者からの新しい引用
この著者の研究に関連する新しい論文
通知を受け取るメールアドレス
完了
プロフィール
マイ ライブラリ
統計情報
アラート
設定
ログイン
ログイン
自分のプロフィールを作成
引用先
すべて
2019 年以来
引用
8
8
h 指標
2
2
i10 指標
0
0
0
4
2
2022
2023
2024
1
4
1
共著者
Jean-Baptiste M.B. SANFO
The University of Shiga Prefecture
確認したメール アドレス: office.usp.ac.jp
フォロー
Inoussa Malgoubri
PhD Candidate Educational Studies,
University of Nebraska - Lincoln
確認したメール アドレス: huskers.unl.edu -
ホームページ
Teaching
ESL
Intercultural Communication
Culturally Relevant Pedagogy
Educational Technology
論文
引用先
共著者
タイトル
並べ替え
引用回数順
公開年順
タイトル順
引用先
引用先
年
Teaching quality and student learning achievements in Ethiopian primary education: How effective is instructional quality in closing socioeconomic learning achievement …
JBMB Sanfo, I Malgoubri
International Journal of Educational Development 99, 102759
, 2023
6
2023
Teaching Quality and Students' EFL Achievements in Ethiopia: Analysis From the Perspective of the Basic Dimensions of Teaching Quality
JBMB Sanfo, I Malgoubri
Theory and Practice in Language Studies 11 (10), 1131-1145
, 2021
2
2021
Home Language Policy and Identity in Multilingual Families in Ouagadougou
I Malgoubri
Langues, Littératures et Identités: Nouveaux Enjeux et Perspectives 1 (01 …
, 2023
2023
Digital Audio-visuals Aids and Listening in English as a Foreign Language Classrooms
I Malgoubri, M Sawadogo, MK Kambou
Asemka: A Bi-Lingual Literary Journal of University of Cape Coast 1 (10 …
, 2020
2020
The Potential of Digital Audio-visual Aids to Boost EFL Learners’ Listening and Speaking Skills: An experiment with some Second Cycle Students.
M Inoussa
Université Joseph Ki-Zerbo
, 2019
2019
現在システムで処理を実行できません。しばらくしてからもう一度お試しください。
論文 1–5
さらに表示
プライバシー
規約
ヘルプ
Google Scholar について
ヘルプを検索