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Ryousuke Furukado
Ryousuke Furukado
Nishinippon Institute of Technology
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A study on psychological training of eSports using digital games: Focusing on rhythm game
G Hagiwara, D Akiyama, R Furukado, S Takeshita
Universidad de Alicante. Área de Educación Física y Deporte, 2020
92020
Effects of glucose Ramune candy ingestion on concentration during esports play and cognitive function
R Furukado, G Hagiwara, H Inagaki
Journal of Digital Life 2, 2022
32022
Examining the effects of digital gameplay of the racing genre on mood and heart rate
R Furukado, G Hagiwara
Journal of Digital Life 1, 5, 2021
32021
Comparison of EEG biofeedback and visual search strategies during e-sports play according to skill level
R Furukado, G Hagiwara, T Ito, H Isogai
Universidad de Alicante. Área de Educación Física y Deporte, 2020
22020
複数対象追跡スキルのトレーニング効果および視覚探索方略の検討
古門良亮, 秋山大輔, 佐久間智央, 神力亮太, 萩原悟一, 磯貝浩久
人間工学 55 (2), 33-39, 2019
22019
Differences in Visual Search Strategies Based on Multiple Object Tracking Skill Level of Soccer Athletes
R FURUKADO, H ISOGAI
Journal of Japan Society of Sports Industry 29 (2), 2_91-2_107, 2019
22019
Gaze and Electroencephalography (EEG) Parameters in Esports: Examinations Considering Genres and Skill Levels.
R Furukado, G Hagiwara
IEICE Proceedings Series 77 (SS-2), 2023
12023
サッカー競技者の複数対象追跡スキルレベルによる視覚探索方略の違い
古門良亮, 磯貝浩久
スポーツ産業学研究 29 (2), 2_91-2_107, 2019
12019
卓球の試合中継中における観戦者の企業スポンサー広告への視線検証
萩原悟一, 秋山大輔, 中田征克, 古門良亮
教育医学 64 (3), 260-265, 2021
2021
複数対象追跡スキルに影響する要因の特定: 実験的検討
古門良亮, 磯貝浩久, 秋山大輔, 斉藤嘉子
人間科学 2, 82-90, 2020
2020
スポーツ競技者の複数対象追跡スキルに関する研究
古門良亮, 令和元年度
九州工業大学, 2020
2020
Exploring Micromanagement and Multiple Target Tracking Skills in Esports Players: Insights from Perceptual and Cognitive Tasks
R Furukado, G Hagiwara
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論文 1–12